torsdag 20 augusti 2009

Det är tufft ibland

Första dagen i Mp2fb (medialinjen - inriktning foto) var väl sådär. Började med att jag missade bussen, så mamma fick släpa sig ur sängen och skjutsa mig in till stan. Där träffade jag min klasskompis mikaela :) På bussen in till skövde roade jag mig med att smsa med Dennis, och sova en stund. Väl framme på västerhöjd hade vi samling med en annan mediaklass, för att få lite info osv. Sen hade vi mediekommunikation och idrott. Ganska slapp första dag i skolan, men imorn blir det värre! När jag slutade, runt tolv, mötte jag upp med mamma och bettan. Gick en sväng på stan för att sedan åka hem och äta sallad. Mätta och belåtna la vi oss uppe vid poolen några timmar, otroligt skönt. Senare på kvällen tog jag en långpromenad, och nu ska jag snart sova för jag är trött!!

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar