tisdag 8 juni 2010

Ensam

Har haft en såndär ovärd dag. Har inte gjort nåt vettigt. Det känns inte bra. Jag är livrädd för att hela mitt sommarlov kommer se ut såhär. Förutom att jag förmodligen kommer baka som en idiot. Nåväl, vad har då hänt idag? Har varit hemma och hjälpt mor en del med dagbarnen. Tog en långpromenad med john i förmiddags. Sen har jag tränat, löst korsord, fotat och ringt till ett bageri för att fråga om apu-plats. Men jag vet inte om det kändes riktigt rätt. Dom verkade mest irriterade för att jag ringde. Fick en känsla av att de inte var så intresserade av en praktikant. Men dom sa att dom hade haft praktik där förut, så varför skulle det inte gå nu. Dock ville dom ha mer information innan dom lovade något, så imorn ska jag be kontaktpersonen på skolan ringa och prata med dom. Hoppas att hon kan lägga in ett gott ord om mig. Tanken var att jag skulle städa mitt rum i eftermiddag, men istället följde jag med mor och john in till stan för att handla. Hittade en film med den lilla röda traktorn, som vi inte kunde motstå att köpa till våran goding. Han var så söt när han satt där och körde kundvagns-bilen och sa hej till allt och alla. När vi kom hem hade johns mamma kommit för att hämta honom, så jag gick in och tog en dusch. Sen var det middag och nu min dagliga uppdatering. Ikväll ska jag se nån film som går på sexan, hoppas den är bra. Imorn är det evk som gäller och sen MÅSTE jag städa mitt rum, på kvällen ska vi fira fredrik som tar studenten.
Förresten, fick reda på att jag kunde köpa en kortläsare istället för att reparera hela kameran. Så där sparade jag nog runt 1000 kr. Nu ska jag bara försöka komma ihåg att köpa en också. Sen kommer det förhoppningsvis upp lite fler bilder på min annars så tråkiga blogg.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar