torsdag 24 februari 2011

Det är bara du!

Hade en halvbra tisdag måste jag erkänna. Först tidig träning, vilket iofs gick riktigt bra. Det var efteråt som det blev värre. Jag hade körlektion, men kände mig inte alls peppad, vilket märktes på min körning. Har nog inte känt mig så värdelös nån gång efter att jag kört bil, tror jag. Men men, nya tag på tisdag i nästa vecka. Efter den lektionen åkte jag vidare mot skövde för att ha religion. Slutade två och var hemma vid fem. Blev en ganska seg kväll. Gjorde två teoritester på internet och fick knappt hälften rätt på båda. När självförtroendet sjunkit till botten bestämde jag mig för att lägga ner och sova istället.
Igår var en något bättre dag iaf. Hade tre lektioner på förmiddagen och slutade runt tolv. Då bar det av mot mariestad för ett pass på gymmet. Efter att ha svettats i ca en timma hälsade jag på min kära syster i lägenheten. En stund senare kom far med sallad som vi åt innan vi skjutsade anna till tåget i t-boda. När vi kom hem var det full fart i huset. Mamma skulle just ha ljusparty och dom flesta gästerna hade redan kommit. Två små bebisar var med så det var riktigt mysigt. Sen när alla åkt hem somnade jag ganska omgående, trött som jag var.
Idag kände jag mig inte alls bra när pappa kom in och väckte mig. Tydligen hade jag inte vaknat av klockan, och därför lyckats försova mig. Huvudet hänger inte med alls för tillfället. Blev alltså en hemma-dag med plugg och städning. Nu ligger jag här och kan inte sova. Klockan är elva och om ca 6 timmar ringer alarmet på mobilen. Känns som att det inte kommer bli särskilt mycket sömn inatt. Men jag får skylla mig själv.

förlåt

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar