måndag 21 februari 2011

A little late

I lördags åkte jag, mor, far och syster in till staden för att prova balklänningar. Jag hade bestämt mig för att inte gå på balen, men när Sebastian bjöd mig kunde jag bara inte säga nej. Det var kul att prova fina klänningar, och jag ville helst av allt inte ta av mig dom. Hittade två som jag tyckte extra mycket om, så dom skulle hon hålla på i en vecka. När vi var klara där blev det ett kort pass på gymmet, och sen åkte jag vidare mot skövde och värsås. Resten av dagen spenderades framför tv:n, i sällskap av en bakfull mattias. Trevligt trevligt.
Igår väckte pappa mig redan klockan tio. Jag gick lydigt upp ur sängen och åt frukost, sen la jag mig och somnade om. Vaknade inte förrän två igen, så det var nog ganska behövligt. När jag väl vaknat till ställde jag mig i köket för att baka dagens beställning. 30 tekakor och 30 bullar. Fick, under tiden, besök av kusin och hennes familj. Så mysigt så. Senare på kvällen tog jag bussen till skövde för att sova hos min Sebastian som precis kommit hem från stockholm. Har saknat han så...
Hade egentligen sovmorgon till kvart i tolv idag, men åkte med in vid nio. Ska fixa lite, och sen på ett litet möte. Har tre lektioner idag. Slutar fyra, så jag lär vara halvt död när jag kommer hem. Nåja, nu måste jag dra mig. Vi hörs!

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar