måndag 28 februari 2011

Fucking perfect

Helgen började sådär, men slutade desto bättre! Fredagen gick åt till att sova, äta, sova och sova lite till. Har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv. När klockan närmade sig sex bestämde jag mig för att lämna sängen. Satte mig och pusslade en stund, kikade lite på tv och så. Men jag orkade inte särskilt länge. Somnade om vid tolv-tiden ungefär.
I lördags gick vi upp tidigt och åkte iväg till lidköping för en liten shoppingrunda, jag, bettan och mamma. Det blev ett randigt linne och en foundation för min del, eftersom jag inte hade några pengar. Haha. Åt supergod smörgåstårtbit på henrys bageri och handlade lite gottit på vägen hem. Dock blev vi inte så långvariga hemma. Åt lite middag och kollade på tv en stund, innan jag och bettan åkte in till deras lägenhet. Kvällen bjöd på melodifestivalen med emma och robin. Mycket trevligt.
Söndagen startade ganska segt med frukost framför tv:n. Åkte hem vid halv tolv-tiden och bakade bullar. Ett par timmar senare tog jag bussen hem till min Sebastian, där det blev mys för hela slanten. Tv, varma mackor och massa pussar gjorde min kväll.
Nu är det återigen måndag och därmed slut på friden. Börjar egentligen 12 idag, men fick åka in klockan 8 för att fota med mikaela till vårt projektarbete. Nu har klassen lektion och jag sitter här och är allmänt grinig. Läkaren hade ringt mamma och meddelat att alla prover var bra, så ingen vet vad det är för fel på mig. Jag mår illa dygnet runt, men annars är det bra... Har två lektioner idag, sen blir det hem och bara ta det lugnt tror jag. Saknar världens bästa mamma och pappa.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar