söndag 10 januari 2010

1 år...

Jag hatar söndagar, och just nu kan jag inte komma på något som är värre, så är det bara. Idag har jag legat i sängen halva dagen och deppat inför den kommande skolveckan, samtidigt som jag löste ett antal korsord och halvsneglade på diverse tv-program. Vid fyra steg jag upp och slängde ut julen ur mitt rum, så jag kunde ställa upp alla mina nya rosa ljuslyktor :) Sen åt vi god mat och nu sitter jag här. Idag har jag något viktigt att säga min familj, HELA min familj!

Det jag vill säga är tack.
Tack för att ni hjälpt mig att skapa mitt drömrum
Tack för att ni står ut med mig, trots att jag ofta beter mig som en idiot
Tack för att ni ALLTID ser till att jag har det bra, även när jag inte förtjänar det
Tack för att ni hjälper mig när allt känns jobbigt
Tack för att ni lyssnar, och förstår
Tack för att ni gjort mitt jullov oförglömligt, jag behövde det verkligen
Tack för att ni är dom ni är
Och framförallt, tack för att ni finns. Jag skulle gå under utan er!

Kärlek från er dotter och lillasyster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar