tisdag 26 januari 2010

En natt på KSS

Gårdagen blev inte riktigt som planerat. Svimmade när jag reste mig ur sängen, så mamma ringde sjukhuset med en gång. Fick en tid till vårdcentralen i mariestad tjugo i tre, men blev skickad därifrån till bup i skövde. När vi väl tagit oss dit hade tydligen personalen gått hem, så dom skickade oss vidare till akuten där jag blev intagen direkt. Ett antal prover och tester senare fick jag ett rum på barnmedicin, så där har jag legat för observation under natten. Till en början kändes allt för jävligt, jag ville bara hem, men när jag väl kommit till ro och känt att det kanske var början till en förbättring kom läkaren in och skrev ut mig. Tydligen kunde de inte göra mer för mig. Så nu ligger jag hemma i sängen och har skol-ångest som vanligt. Halv fyra ska vi in till s:ta helena igen, dom ska tydligen ha haft någon konferens om mig, så nu får vi se vad som händer.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar