söndag 19 september 2010

18 jävla år!

Ja, då var det min dag idag. Partyt igår var lyckat, även om jag råkade somna innan elva typ. Men trevligt folk, god mat och god dricka är aldrig fel! Vaknade redan halv nio imorse och var pigg som en lärka, men sen kom illamåendet och jag fick lägga mig och kika på disneydags med sötepöten i min säng. En stund senare, när jag precis hade somnat om, kom min fina familj in med kapet och sjöng. Fick en fin blomma, mjukisbyxor och en rosa klocka. Sen gick vi upp, åt frukost, åkte på tipspromenad, kom hem, satt i köket och umgicks lite innan smålänningarna lämnade oss. Tillslut hade jag inget val, utan var tvungen att sminka mig och baka cheesecake. Vid tre-tiden kom dom första gästerna och sen har vi kalasat hela eftermiddagen och kvällen. Har haft en supermysig födelsedag och fått massa bra presenter. Bland annat pengar, mjukisbyxor, en sportbag, ett armband, ringar, korsordstidningar mm. Nu vill jag bara tacka alla ni som gjorde min födelsedag värd att minnas! Ni är guld.

Puss M.
stora tjejen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar