måndag 20 september 2010

Inga större skillnader

En måndag som alla andra. Det märktes inte alls att jag är myndig nu. Jag som trodde att hela världen skulle vara annorlunda när jag gick utanför dörren imorse. Men allt var precis som vanligt. Och det kanske är lika bra det.. Fick åka tidigt idag, trots sovmorgon, eftersom jag hade en tid hos min sjukgymnast. Det var helt okej idag, slapp väga mig och det är jag glad över. När jag tillslut kom till skolan fick jag reda på att vi inte hade någon lärare på vår första lektion, så det blev inte mycket gjort där inte. Andra lektionen var matte och sist hade jag socialpsykiatri där jag fick en uppgift och gick hem för att arbeta. Väl i mariestad tog jag ett kort styrkepass på gymmet. Kände mig inte särskilt motiverad idag, så det var inge roligt. Kom hem vid sex-tiden. Tog en snabb dusch och busade lite med john innan han gick hem. Sen intog jag tv-rummet med datorn och socialpsykiatri-uppgiften. Har skrivit lite om tvångssyndrom, men bestämde mig för att fortsätta imorgon. Nu blir det tv resten av kvällen. Me like!

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar