torsdag 30 september 2010

Förlåt för tråkiga inlägg utan bilder

Känner mig så jädrans duktig för tillfället. Var på henrys idag mellan halv åtta och fyra. Fick hjälpa till massor i konditoriet även idag, vilket nästan är roligare än bageriet. Jag kanske inte ska blir bagare, trots allt. Nåja, jag har ju ett tag på mig att fundera. Kommer garanterat hinna ändra mig flera gånger innan det väl är dags att ta sig ut i arbetslivet. Vem vet, jag kanske blir frisör tillslut. Har ju hela livet framför mig. Allt kan hända! När jag kom hem vid halv sex hade jag nästan ingen ork kvar, men rummet var så dammigt att jag knappt kunde vistas därinne, så det vara bara att ta tag i dammsugaren och göra något åt saken. Drog över hela rummet och nu är det sådär härligt fräscht igen. Lagom till helgen. Sen tog jag även tag i mig själv, sunkig som jag kände mig. En lång dusch gjorde susen. Så nu sitter rena jag i mitt rena rum och tittar på good luck chuck. Längtar tills jag får sova. Är så sjukt trött i både kropp och huvud. Men imorn är det fredag och jag ser fram emot en myshelg med folk jag tycker om =)

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar