tisdag 21 september 2010

Puss

Har haft en helt okej dag med projekt-info, spexfoto och två lektioner. Efter skolan åkte jag till mariestad och träffade rebecka. Satt hemma hos henne och pratade skit i några timmar. Sen hämtade mor och syster mig. Åt köttbullar och pluggade lite matte när jag kom hem. Trodde faktiskt inte att det skulle skilja så mycket mellan b- och c-kursen, men det är grymt mycket svårare. Blir så ledsen på mig själv när jag göra några tal, rättar, inser att allt är fel och sen ger upp. På det sättet kommer jag ju aldrig lära mig något. Nej, här behövs förändring. (ANNA, HJÄLP MIG!??) Nu har jag fixat lite inför morgondagen, krupit i mitt hello kitty-nattlinne och lagt mig på sängen. Onsdag är ju en såndär lång och krävande dag, så jag planerar att sova tidigt ikväll och försöka vara så utvilad som möjligt imorn. Men först ska jag se färdigt på idol!

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar