måndag 27 september 2010

Idag är jag förvirrad

Händer så mycket på en och samma gång, så jag hinner inte med. Förstår ibland ingenting, samtidigt som jag känner att jag har total kontroll över hela mitt liv. Vet inte om det är bra eller dåligt...
Ha annars haft en helt vanlig skoldag med svenska, matte och sociapsykiatri (där vi hade enskilt arbete, och eftersom jag är färdig gick jag hem). Träffade min plutt en stund under lunchen med. Har saknat han så. När jag slutade åkte jag till t-boda och träffade syster anna som kom hem ifrån stockholm. Handlade på ica och blev sen upphämtade av pappa. Har varit hemma ett par timmar nu. Inte gjort något vettigt dock. Slagit in några kapet och busat med lille john en stund. Just nu ligger jag i min säng och tittar på medan bettan fotar emelies bebis-mage. Anna agerar lampa! Strax är det mat och sen ska jag antingen plugga matte, se på tv eller sätta igång med mitt nya pussel. Kanske till och med blir lite av varje.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar