fredag 18 februari 2011

Gjorde jag verkligen det där?

Häj häj! Igår var en bra dag, och det här är vad jag gjorde: Träning på förmiddagen, tjejsnack hemma hos rebecka, och sen hamnade jag i värsås där jag sprang runt i kylan med mattias ett par timmar. Kom hem sent och chockade mig själv när pappa hämtade mig och jag bad honom stanna på mcdonalds. Köpte två cheeseburgare och dom var slut när vi kom innanför dörren hemma. Har nog aldrig ätit så onyttigt och så snabbt sen innan jag blev sjuk alltså. Det roliga var att jag inte tänkte på det förrän när jag gått och lagt mig. Jätte-knepigt!! Men men, det är väl sånt som händer antar jag. Somnade iaf gott sen med en mätt mage.
Idag fick jag sova något längre, och åkte sen med mor och anna in till stan. Åkte först till sjukhuset för att, åter igen, lämna lite blodprover, och sen vidare till gymmet. Körde ganska hårt idag, och det kändes skönt efteråt. När vi var klara följde vi med mormor och tittade på en lägenhet. När vi kom hem åt vi lite lunch och nu har jag precis bakat kanelbullar åt grannen. Tänkte att jag skulle försöka plugga en stund. Får väl se hur det går. Annars blir det massa mys med familjen ikväll. Var ett tag sen nu, så det ser jag faktiskt fram emot!

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar