måndag 7 februari 2011

Kär

Lördagskvällen blev inte alls som planerat. När vi var mitt uppe i bowlingen sms:ade Sebastian och ville att jag skulle komma till skövde, och det kan jag ju inte säga nej till. Så det var bara att skynda sig hem, duscha och snygga till sig lite innan jag tog bussen vid åtta. Vad som från början skulle blivit en lugn hemmakväll resulterade alltså i en partykväll i skövde. Vi startade på vibe och fortsatte sen mot husaren. Riktigt trevligt var det. Sen var ju sängen otroligt skön när vi kom hem på natten, så jag somnade som en stock innan jag lagt ner huvudet typ!
Sov sen till halv tolv dagen efter. Mådde sådär när vi vakna, men det gick snabbt över. Åt god frukost och kikade på sex avsnitt av solsidan säsong 1. Så mysigt att bara va ibland. Sen vid halv fyra tog jag bussen mot mariestad. Gjorde inte alltför mycket när jag kom hem. Läste lite socialpsykiatri, åt middag, pusslade och kollade på tv.
Idag var det tidig morgon och iväg tjugo över sex. Började dagen med att fila lite på projektarbetet tillsammans med mikaela. Sen hade jag multimedia, arbetsmiljö och säkerhet, och matte. Slutade tjugo över två, gick med Sebastian ner till bussen, åkte till mariestad och tränade. När jag kom hem åt jag hamburgare. Det var den träningen det... Så får köra extra hårt imorn! Nu ska jag gå och tvätta bort sminket, sen krypa ner under täcket och kolla på massa sex and the city. Wonderful.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar