lördag 12 februari 2011

Halv åtta hos dom

Igår var det fredag, vilket betyder foto med tvåorna hela dagen. Jobbade analogt och provade på att framkalla i mörkerrummet. Kul vare! Efter skolan åkte jag till mariestad för ett pass på gymmet. Bettan hämtade mig när jag svettats färdigt, så åkte vi hem och hämtade mamma, pappa och mormor, och åkte tillbaks in till stan. Systrarna bjöd på 3-rätters med tillhörande underhållning (tv). Kom hem sent och somnade direkt.
Idag var jag riktigt seg på morgonen, så efter att ha legat och dragit en stund släpade jag mig upp och tog en varm dusch. Sen åt jag frukost, dammsög och torkade alla golv i huset, plockade iordning och bakade en chokladkaka (som för övrigt blev sketabra!). Framåt eftermiddagen kom mor och far hem från staden, med systrarna tätt efter. Åt tacos och sen följde jag med anna och bettan in till lägenheten. Har inte varit särskilt aktiva ikväll. Legat framför tv:n sen vi kom hit. Och det tänker vi fortsätta med ett tag till.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar