onsdag 16 februari 2011

Sx

Nu har många dagar gått utan uppdatering, därför tänker jag ta den korta versionen av vad jag har gjort sen sist.
I söndags åkte jag till skövde och mötte upp Sebastian. Rotade runt en sväng innan vi åkte hem till mig. Sen på kvällen lagade vi mat och myste med mor och far.
Alla hjärtans dag började med att vi väcktes av mammas små gullungar. Busade med dom halva dagen och åkte sen hem till Sebastian. Fick en superfin ros och ett halsband, sen bjöd han mig på restaurang. När vi kom hem igen blev det bastu i typ tio min, sen somnade vi gott.
Igår var det tisdag och vi sov nästan lite för länge. Men det var nog behövligt. Tog det lugnt i några timmar med frukost och tv. Framåt eftermiddagen bakade vi tårta och sen kom några av hans kompisar för att smaka på den och titta på supercross. Mycket trevligt. När dom åkte hem fanns det ingen återvändo. Det var bara att gå och nana. And so we did.
Idag lämnade jag en liten sjukling tidigt på förmiddagen. Åkte till mariestad där min far mötte upp mig. Det blev först ett besök på sjukhuset för att få reda på att proverna inte visat något annat än det jag redan visste (lågt blodvärde). Fick medicin mot magkatarr för att se om det kan lindra illamåendet något. Sen har vi flängt runt på staden halva dan. Tre besök på apoteket, två på ungdomsmottagningen, ett på willys och däremellan ett stopp hos syster för en lätt lunch. När vi väl kom hem satte jag mig med lite skolarbete, sen fick vi besök av åke och barbro. Så mysigt när dom är här. Men nu har dom åkt hem och jag landat framför tv:n. Ska nog sova snart. Måste upp tidigt imorn.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar