måndag 13 september 2010

Fy fan...

Min dag har varit för jävlig, rent ut sagt. Eftersom jag inte började förrän elva passade jag på att åka till lidköping och visa upp mig på henry's bageri (min blivande apu-plats). Bussen som skulle ta mig till götene var ca 10 min försenad och jag hade bara 3 min på mig att byta buss där, så redan där vart jag stressad som en idiot. Som tur var hade bussen mot lidköping väntat och jag hann med. Väl framme presenterade jag mig för personalansvarige på bageriet, och fick även hälsa på en av delägarna. Kände mig inte särskilt välkommen, och personkemin verkade inte stämma så bra. Men jag tänker iaf ge det en chans. Sedan tog jag bussen till skövde där det var dags för vägning och möte med min "skötare". Vägningen gick skit (hade gått upp så mycket att jag inte ens tänker skriva det här). Fattar inte vad jag har gjort annorlunda dom här veckorna. Antingen går jag inte upp alls, eller så skjuter det upp hur fort som helst. Kan det inte bara gå lite lagom fort? Det var ganska skönt att få prata av sig efter vägningen, men trots det var jag absolut inte på humör när jag väl kom till skolan. Och inte blev det bättre när jag fick reda på att mina två första lektioner var inställda och jag inte skulle börja förrän 14.50. Kändes så jäkla värdelöst att ens vara där. Men, duktig som jag är så pluggade jag både naturkunskap och matte under min enorma håltimma! Efter min första, och enda, lektion åkte jag till mstad och tränade med syster. Var grymt skönt att svettas lite och tänka på annat en stund. Kände att det verkligen behövdes med tanke på allt fett som invarderat min kropp den senaste tiden... När jag kom hem bakade jag bullar, tog en dusch och åt middag. Ska strax krypa ner i sängen och titta på tv. Vill bara att dagen ska ta slut. Jag mår illa. Vill spy, bara spy ut allt det där vidriga som har tagit över min kropp. Jag är äcklig. ÄCKLIG!
Som sagt, inte min dag...

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar