lördag 4 september 2010

Tråkigt

Har haft en ganska lugn hemma-lördag. Segade igenom morgonen med frukost och melodikrysset. Jag och anna var asbra på att söka på internet efter låttitlar och liknande! Tillslut tog jag tag i dagen och dammade mitt rum. Lagom till jag var färdig hade mamma och pappa kommit hem och lagat makaroner och köttfärssås, som vi avnjöt tillsammans. Stängde sen in mig på rummet för en stunds slösurfing, men blev orolig att jag skulle fastna där så jag tvingade istället ut mig själv på en promenad i solskenet. Anna och sessan följde med. Så mysigt, så. När vi kom tillbaks hem bakade jag bullar åt mormor och tog det bara lugnt. Var nyss iväg och lämnade dom hos henne, samtidigt som vi tog ut vovvarna på en liten kissetur i trädgården. Nu sitter vi i soffan och tittar på postkodmiljonären. Ser ut att bli en lugn kväll.
Och gud vilket tråkigt inlägg...

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar