tisdag 14 september 2010

Rädd

Den här dagen har flutit på något bättre än gårdagen. Trots negativa tankar, äcklig kropp och ont i magen har jag klarat mig från att deppa ihop totalt. Fick lite sovmorgon och följde med anna in till stan, då hon skulle ha fysik-lektion på vadsbo. Fick sitta utanför och vänta i någon timma och sen åkte vi vidare mot skövde. Var i skolan en och en halv timma innan jag skulle börja, så vi passade på att lämna in mina text-uppgifter, hämta ut nytt busskort och slösurfa framför datorn. Sen var det då dags för naturkunskap, lunch och svenska. Hade instruktionstal på svenskan, så jag lärde min klass hur man bakar bullar och bjöd dom även på ett smakprov efteråt. Slutade runt två och åkte genast hem för att mysa med john och plugga matte. Nu ligger jag i sängen och deppar typ. Känner mig totalt kass för att jag inte är ute och rör på mig, samtidigt som jag inte har någon energi överhuvudtaget. Får väl se om jag lyckas tvinga ut mig själv på en kort promenix ändå framåt kvällen. Annars får jag väl helt enkelt slita mer på gymmet imorn. Kan ju inte låta det gå längre nu iaf. Fy fan... Ikväll blir det iaf idolmys med familjen och erik. Aldrig fel.

Puss M.

1 kommentar:

  1. Du är inte äcklig och kommer aldrig någonsin att bli! Lägg ner sån´t tänk! Du kanske har fått en muskel :-) Muskler väger mer. Muskler formar vackert. Tappa inte greppet nu, du har ju kommit så långt! Du är stark! Finn din kraft! Jag vet att du kan. Du vet att du kan! En paus kan vara bra. Samlar kraft. Se framåt! Tänk på något bra! Många kramar Aina

    SvaraRadera