onsdag 8 september 2010

Tusen frågor

Onsdagar alltså. Tidig, tiiiiidig morgon. Halv fem var jag uppe och gjorde mig iordning. Men jag antar att det är sånt man får stå ut med när man bor utanför civilisationen och är seg på morgonen. Sen var det då tre lektioner i skolan. Socialpsykiatri, matte och svenska. Ganska roliga lektioner faktiskt, även om det känns som att de är en evighet långa. Slutade tjugo i ett och åkte till mariestad för träning med syster anna. Det blev även lite bastu innan vi gav oss därifrån. Grymt skönt! Halv fem var jag nere på körskolan för veckans teorilektion, och när vi äntligen kom hem hade vi besök av åke och barbro. Det är alltid lika mysigt när dom är här. Har suttit i köket och haft det trevligt en stund. Men nu vart jag trött, så jag intog sängen för en stund. Får nog sova tidigt idag. Väldigt tidigt!

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar