torsdag 9 september 2010

Taggad

Stannade hemma idag, eftersom vi hade programdag i skolan och jag kände att stanna hemma för att plugga och vila upp mig var något viktigare än att springa runt och leka med mediatvåorna. Efter en skön sovmorgon och en lång frukost skrev jag en liten to do-list för dagen. Där ingick bland annat matte-plugg, svenska-plugg, körkorts-plugg, promenad, se avatar och ordna inför morgondagen. Nu är allt förutom det sistnämnda avbockat. Vi har maskeradvolleyboll i skolan imorn, och sen ska jag på 18-årsfest hos en gammal klasskompis. Har börjat plocka iordning alla grejor som behövs, men jag är inte riktigt färdig än. Tycker det är så svårt att planera när man ska sova borta. Men men, det ordnar sig alltid. Sitter för tillfället framför idol och pratar med min tille. Väntar på att pappa ska komma hem, så han kan fixa en svans åt mig. Fy fan va roligt det ska bli!!! Dock måste jag åka hemifrån typ halv sex på morgonen, så det gäller att lägga sig tidigt ikväll.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar