söndag 12 september 2010

It's not you

Gäsp... Jag avskyr söndagar. Eller nej, men man känner sig så seg. Vaknade upp med en liten erik bredvid mig. Åt frukost och gick tipspromenad med resten av familjen, förutom pappa som var trött. Den här gången gick det inte riktigt lika bra som sist, då jag hade 11 rätt av 12 och vann två trisslotter (nit båda två), istället fick jag bara 5 rätt och var sämst av oss alla. Men jag måste tillägga att frågorna var sjukligt svåra. När det var överstökat åkte erik hem till igelstorp och jag umgicks med systrarna och rené. Skrev en lista på allt som behöver inhandlas inför nästa helg, åt lunch och tog en liten promenad. Sen har jag suttit och pluggat hela eftermiddagen typ. Matte och lite körkortsteori (väldigt lite). Tycker det är så svårt att läsa när boken är tjock och man inte vet exakt vilka sidor man ska läsa. Eller, allt ska väl läsas egentligen, men just nu vill jag ju repetera det som vi har pratat om på kursen hittills. Nej jag kommer nog lära mig det mesta på alla test och körlektioner tror jag. När jag tröttnade på plugg testade jag och anna en tränings-dvd som mamma fått i en må bra-tidning. 15 minuter senare var vi vältränade som få. Eller inte. Nu ska vi spela alias, sen blir det middag, dusch och how i met your mother. Nice!

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar