onsdag 15 september 2010

Inte

Trodde knappt att jag skulle överleva den här dagen, med tanke på allt som låg på planeringen. Men efter min första lektion fick jag reda på att matten var inställd och svenska var inte livsviktig för mig att gå på, så jag slutade redan klockan nio. Satt kvar på skolan en stund innan jag åkte till stan för att svettas lite. Var nästan ensam på gymmet, så jag kunde göra precis som jag ville. Sjukt skönt var det. Åkte sen hem med syster som uträttat en del ärenden på stan. Tog eftermiddagen till att vila upp mig inför kvällens bravader och redigera lite bilder. Nu har jag precis kommit hem ifrån teorikursen. Gick ovanligt fort idag, förmodligen för att hanna hade så mycket att prata om. Hihi. Snart är det dags för middag och sen får vi besök av familjen rylander. Ska kika lite i daniels jultidningskatalog, nämligen. Så det blir trevligt. Ikväll är det idol som gäller och även lite uppladdningen inför morgondagen. Första dagen på henry's.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar