torsdag 13 augusti 2009

En miljon tårar

Många tankar har rusat genom huvudet de senaste dagarna. Idag kom jag fram till att det är två saker som styr hela mitt liv. En positiv, och en negativ. Vetskapen om att det enda positiva i mitt liv skulle kunna försvinna när som helst, och lämna allt det negativa kvar, är skrämmande. För jag vet att det negativa alltid kommer finnas där, jag är fast och kommer aldrig lyckas ta mig ur. Har kämpat i två år nu för att bli av med det, men det verkar som att ju mer jag försöker, desto värre blir det. Jag tar mig upp en liten bit, men faller snabbt ännu lägre än tidigare. Kärleken håller mig kvar. Dör den, dör jag!


Dagen har bestått av promenad, bullbak, cykeltur till lugnås, ännu mer bullbak + chokladrutor och kladdkaka, långpromenad, och nu sova.

Imorn kommer svärföräldrarna hit på middag :)

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar