söndag 23 augusti 2009

Grattis far!

När jag vaknade imorse kände jag mig så komplett på något sätt. Dennis låg bredvid med ett leende på läpparna. Det kändes lite som i en film, när ett kärlekspar vaknar upp med världens bästa morgonhumör. Och för en liten stund är kärleken det enda som existerar. Jag har aldrig blivit så glad av att vakna. Vet att det låter lite överspelat, men för mig var det oslagbart, och jag insåg hur starka mina känslor verkligen är.
Resten av dagen vill jag inte skriva om, bara glömma!
Dock måste jag nämna att pappa fyllde år idag. Han fick en svampkniv, en film "män som hatar kvinnor", fritös, frityrolja, pommes frites, och en present som snart kommer på posten av oss :) Imorn är det skola igen. Känner på mig att det kommer bli en jobbig vecka, mest psykiskt. Men jag hoppas på motsatsen!

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar