tisdag 11 augusti 2009

Vilse i pannkakan

Mamma började jobba igår igen, efter ca två + tre veckors semester. Och självklart är det mysigt när det droppar in ett par små söta barn hemma, men när det är den här tiden på året blir jag bara deppig. För jag vet att när mamma börjar jobba, börjar skolan när som helst. Jag är så inte redo för andra året på gymnasiet! Har aldrig varit såhär orolig inför ett läsår, känner bara på mig att något kommer gå snett... Hur som helst. Gårdagen spenderades med lilla anni på 6 år, hon hjälpte mig mest att baka. Men hann även med lite bad i poolen och måla teckningar. På kvällen kom Dennis, och vi gjorde pizza. Efter maten tog jag en långpromenad medan han kollade på film. Sen blev det en skön dusch, lite tv och sova.
Idag gick jag upp runt 9. Tog en promenad, och bakade sen resten av dagen typ. Vid tre kom john med familj på besök, en liten ettåring som mamma ska få i höst. Skitsöt!! :') En timma senare hämtade älsklingen mig och så åkte vi till lürsta för att äta pannkakor. Sen skulle han spela, så jag hängde med camilla och lena ut på en skogspromenad. Var ute i ca 1 och en halv timma, och kom hem med massa kantareller :D Nu ligger jag i Dennis säng och väntar på att klockan ska bli elva typ, så vi kan sova.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar