söndag 30 augusti 2009

"Tycker du att du är tjock, nu igen?"

Tänkte skriva en kort recension av helgen, som har varit superbra!
Fredag: På grund av lärarbrist hade jag bara en lektion, vilket innebar sovmorgon till 11 och sluta kvart över tolv. Grymt skönt! Gick ner till stan med therese och mikaela för att ta några bilder till vår första fotouppgift, dvs. vår bild av matfestivalen. Var till en början ganska segt, då det inte öppnade förrän tre, men sen hade vi skitkul. Senare på kvällen träffade jag tobbe, pontus, elias och anton + deras små flickor, sen kom äntligen min elin! Strosade runt med henne någon timma, men eftersom vädret inte var på våran sida så åkte jag hem halv 7. Dennis hämtade mig i stan, så handlade vi mat och åkte hem för att äta tacos och bara ha det mysigt med familjen. Har varit en lång vecka så vi somnade ganska tidigt!

Matfestivalen



Lördag: Låg och myste en stund, innan klockan blev åtta och det var dags att gå upp. Gjorde oss iordning och åkte iväg mot liseberg :D Trots regn lite då och då, blev det en toppendag. Åkte bl.a uppswinget, balder, spin rock och höjdskräcken. Spelade bort ca 100 spänn på olika hjul, men vann inte ens en liten chokladbit!! Däremot mamma och pappa hade turen med sig och vann 2 kg mjölkchoklad + en twist-påse ;) Tack för en bra dag :)

Söndag: Jag hatar söndagar! Sov länge, Dennis åkte hem, gick och la mig igen. Vaknade typ vid tre och käka lite fil och flingor, sen satte jag mig här. Snart ska jag övningsköra till töreboda, där anna ska hoppa på tåget till stockholm :( Ikväll tänkte jag försöka tvinga ut mig själv på en långpromenad, ta en varm dusch och sova tidigt.

Ha det fint!

Puss M.

3 kommentarer:

  1. Förlåt, jag menade inte att vara dum. Såg inte att du var ledsen.

    SvaraRadera
  2. Det är lugnt alltså. Men ibland känns det som att alla bara tycker jag är helt dum i huvudet.

    SvaraRadera