tisdag 4 augusti 2009

Shopping, utan att shoppa?!

Igår var en mysig kväll. Åkte till stan och bowlade med Dennis, pappa, anna, bettan och richard. På vägen hem köpte vi pizza och sallad. Åt, kollade på film och somnade tillslut!
Idag åkte jag, anna, bettan och richard, som planerat, till marieberg. Gick i en hel del affärer, innan vi skjutsade richard till tåget. Sen åkte vi tillbaks och gick i lika många affärer till! Dagens mål var att hitta ett par baggy-jeans, vilket jag inte lyckades med. Allt som inhandlades var mat, godis och en present till älsklingen, som fyller år snart :) Kom hem ganska sent, så jag satte igång med dagens bak direkt. Tog en snabb promenad i mörkret nyss, och nu är emma och robin här. Dom sitter och kollar på film, medan jag gräddar bullar. Sååååå kul! Snart ska jag sova.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar