måndag 3 augusti 2009

Flickor flickor flickor

Igår gick jag upp vid nio. Bakade tekakor, muffins, kladdkakor och sockerkakor. Tobbe, oscar och elias kom på besök en stund. Dock, endast för att dom ville ha kladdkaka.. men jag lyckades hålla dom kvar här ett tag. Så det var trevligt :) Senare på kvällen kom mina flickor hit, ellen, elin och elin, som jag inte har träffat på hur länge som helst. Grillade korv vid poolen, bakade chokladmuffins med nougat, spelade alias och pratade om allt mellan himmel och jordfräs. Blev en härlig kväll med mycket skratt! :)
Idag tog jag sovmorgon och gick inte upp förrän halv elva. Satte en bulldeg och tog sedan en promenad medan den jäste. Just nu sitter jag och väntar på att bullarna i ugnen ska bli klara, så jag kan fortsätta baka sen :P Ikväll kommer förhoppningsvis älsklingen hit! :)

Och imorn blir det marieberg och shopping med världens bästa systrar!

Puss M.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar