torsdag 27 augusti 2009

Snart helg

Idag har jag varit duktig. Hade bara tre lektioner, engelska, mediekommunikation och idrott. Skoldagen gick snabbt och ganska smärtfritt. Slutade tio över tolv, och lyckades fixa så jag kom hem med en gång (busstiderna mellan mariestad-trankärr är ju inte dom bästa). Väl hemma storstädade jag mitt rum, och när varenda vrå var kliniskt ren tog jag en långpromenad. Sen satte jag mig och skrev lite på min krönika som ska vara klar imorn, tänkte fortstätta senare ikväll. Fler planer för kvällen är duscha och måla naglarna ;P Har sovmorgon till 11 imorn, så jag kan vara uppe sent... om jag orkar vill säga! Har även beställt en ny laddare till min dator, så snart slipper jag sitta vid mammas och pappas pc. Känns helt knäppt nu när jag är van vid mac!

Har massa roliga planer för helgen också, något som känns otroligt viktigt nu när veckorna är så jobbiga. Imorn är det iallafall matfestivalen och på lördag ska vi till liseberg :)

Nu vankas det mat!

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar