söndag 4 oktober 2009

Den där bullens dag

Söndag... inte veckans mest positiva dag direkt. Vaknade vid elva, gick upp för att göra frukost. Efter en liten stund kom en trött Dennis släpandes ut i köket och åt frukost med mig. Då kom även mamma och pappa hem, efter att ha varit på tipspromenad, så vi satt och pratade med dom en liten stund. Men, trötta som vi var, orkade vi knappt sitta upp så vi gick in på rummet och la oss i sängen för att se på film. Och för en gångs skull fick älsklingen välja film, så det blev "the dukes of hazzard". Men den var faktiskt bättre än jag kom ihåg, så jag överlevde :) När filmen var slut åkte vi till coop för att köpa mjölk, ägg och kanelbullar. Sen släppte Dennis bara av mig hemma, och fortsatte till sitt egna hem i lürsta. Då satte jag igång med en liten beställning från en på pappas jobb. 50 kanelbullar och 30 chokladrutor. Dock var det bara halva beställningen, men jag hann inte så mycket mer. Var färdig runt sju-tiden, tog en dusch, åt kanelbulle och nu ligger jag i sängen. Ska försöka sova om en stund.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar