lördag 17 oktober 2009

Mellanmål i bilen?

Igår höll vi på att inte komma hem.. Hade hänt någon läskig olycka utanför vår väg, och e20 var avspärrat en bra bit. Men tillslut kom vi på att vi kunde ta en väg genom skogen, som för övrigt är värdelös, och lyckades ta oss hem. Satte genast igång med maten, som vi sedan avnjöt tillsammans i godan ro. Kvällen gick åt till familje-geni, poker, lite fotografering och massa mys :)

Idag gick vi upp runt tio och åt en god frukost tillsammans. Sen åkte Dennis hem, och jag, bettan och rikard åkte till skövde. Rikard träffade någon kompis, medan jag och syster köpte årets första julklapp + farsdagspresent och en liten present till anna som fyller år nästa helg. Köpte även en mascara och lite lördagsgodis! Sen vart vi så hungriga så jag köpte en yoghurt och bettan köpte en chokladboll + dricka. Mellanmålet avnjöts i bilen innan hemfärden. (Jag lovar att vi inte spillde något pappa!) Kom hem runt fem, satte oss och tog det lugnt en stund. Typ en timma senare åkte bettan till t-boda för att hämta mor och far, som har varit hos vår sjuka syster i stockholm sen i torsdags, medan jag lagade mat. När de kom tillbaka åt vi tillsammans, och resten av kvällen har vi kollat på familjefilm. Otroligt mysigt, tänk att jag var så söt en gång i tiden :P Nåväl... nu ska jag se på film tills jag blir trött, sen sova!

Puss M.

Tack för dagen, kära syster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar