måndag 26 oktober 2009

HÖSTLOV

Vaknade vid nio idag, alldeles för tidigt egentligen, men eftersom klockan skulle ringa en halvtimma senare kunde jag lika gärna släpa mig upp. Började dagen med att baka 50 bullar, 20 muffins och en kladdkaka. Vid tolv kom bettan upp och vi åt frukost tillsammans. Var färdig med bakningen runt tre, så jag satte mig och pluggade en stund. Har nämligen en hel del skolarbete som ska vara färdigt efter lovet, inte kul! Ikväll har jag varit i stan och ätit pizza med elin stern, hon ville bjuda mig som en liten försenad födelsedagspresent. Vi hade väldigt mycket att prata om, så det var mysigt :) När jag kom hem såg jag på tv med familjen + en film med mig själv. Men nu ska jag sova, för imorn kommer dagbarnen så då blir det livat.

Puss M.
Tack för en trevlig kväll, sötnos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar