torsdag 22 oktober 2009

Två dagar på en dag

Igår var det onsdag. Skola som vanligt med matte-prov, psykologi, samhäll och text. Under sista lektionen satt vi och jobbade med datorer när plötsligt hela skolans nätverk la av, så vi fick sluta 20 min tidigare :P Efter skolan gick jag till stan en sväng, ringde anna som fortfarande ligger hemma och är sjuk :/ Tog bussen hem och mötte Dennis i mstad klockan fyra. Sen åkte vi hem till mig :) Jag garnerade tårtan som mormor skulle ha och spelade spel med bettan och rikard. Senare på kvällen kom mor och far hem med pizza, mums! Och efter maten somnade jag gott bredvid min älskling.

Idag hade jag, som varje torsdag, bara tre lektioner. Så himla skönt! Slutade med idrott, åkte buss till mstad där mormor, olle & maj-britt hämtade mig. Än en gång lyckades jag alltså komma hem tidigt :) Väl hemma slängde jag ihop en bulldeg, letade upp ett recept på chokladtårta som anna ska få när hon och richard kommer hem imorn (hon fyller nämligen år på lördag) Men nu ska jag försöka släpa mig in och städa mitt rum, det blir typ fotspår på golvet.. så dammigt är det alltså! :P Så denna eftermiddagen ska jag roa mig med storstädning + tårt- och bullbak. Kul kul (Y)

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar