lördag 3 oktober 2009

Lollipop

Vaknade faktiskt ganska tidigt idag, men det beror väl på att jag sov några timmar igår eftermiddag. Gick upp och insåg att jag var ensam hemma, vilket jag tycker är otroligt skönt då jag är nyvaken. Morgonhumöret är ju inte det bästa :P Tog det lugnt hela förmiddagen. Åt frukost och gjorde mig iordning, länge. Vid ett kom mamma och pappa hem, efter att ha varit i österäng och tagit upp båten. Kollade på tv en stund innan jag och far åkte ut för att övningsköra lite. På något konstigt sätt hamnade vi på rattugglan, där de bara kastade på oss en MASSA godis :O Vi kunde ju inte göra mycket annat än att ta med det hem. Sen fortsatte vi till oxen för att handla lite, och sist till åkes för att köpa klubbor! Var hemma runt tre, älsklingen kom hit, och vi satte oss för att kolla på första sagan om ringen-filmen. Men den var inte lika bra som jag hade tänkt mig, så var inte särskilt insatt i filmen. Istället tog jag en promenad i regnet med mor min, och när vi kom tillbaks var maten färdig. Kyckling-ris- och räkmojs, mumma! Efter maten spelade vi plump, tog en dusch, och nu ska vi sova. Godnatt!

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar