tisdag 6 oktober 2009

Welcome home, strangers?

Idag har jag haft fullt upp. Skola mellan 8-14.10. Hade engelska (gruppdiskussioner om regler), samhäll (började på grupparbetet om nazism&fascism), svenska (film - stolthet och fördom - sjukt mysig film), och sist var det foto där vi redovisade en liten uppgift och fick en ny. Direkt efter skolan sprang jag ner till stan för att försöka hitta något fint till min kära syster anna, som ligger sjuk där uppe i stockholm. Jag och Dennis ska nämligen dit och hälsa på i helgen :) Åkte från skövde 14.45 och var hemma klockan fyra. Fotade mamma och hennes dagbarn, ännu lite mer, till intervjun (som förövrigt måste bli klar imorn, stress!) Sedan dammade jag hela mitt rum och bakade ca 50 muffins åt en på pappas jobb. Lagom till jag var klar, kom bettan och rikard hem ifrån new york :D Fick en underbart söt hello kitty-klubba, som dom hade köpt i en (hör och häpna) HELLO KITTY-AFFÄR! Jag skulle troligen kunna bo där. Så åt vi pizza tillsammans allihop, innan bettan var tvungen att skjutsa hem rikard :( Då tog jag en dusch, och nu ligger jag här i sängen och längtar tills imorn. Lika bra att sova, så går tiden fort! Ha en bra kväll alla.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar