söndag 25 oktober 2009

Grattis syster!

Väcktes vid halv tio av en mysig älskling, det tycker jag om! Gjorde mig snabbt iordning, för klockan tio kom det lite gäster för att fira syster, som fyller 22 år idag. GRATTIS. Åt smörgåstårta till frukost, sen åkte jag, Dennis, bettan och rikard till stan en sväng. Dennis köpte tv och rikard postade paket :P När vi kom hem fotade jag familjen till mitt kollage, och trots tråkigt ljus, tråkig himmel, tråkigt väder osv. blev det riktigt bra :) När det var färdigt gick vi in för att umgås och spela geni, vilket har blivit lite av ett beroende för tillfället. Efter att ha låtit de andra utklassa mig två gånger, åkte vi till stan ännu en gång för att se "bröllopsfotografen" på bio. Ganska kul film, för att vara svensk. På vägen hem tog vi med pizza, och ikväll har vi fotat igen och spelat lite mer geni. Nu ska jag sova sju kvart i timmen, för imorn blir det tidigt uppgång och tipspromenad... om jag orkar :P

Förlåt... jag kan inte hjälpa det.

Puss M.
En värsting till syster...
Grattis och förlåt för att jag förstörde din födelsedag. Älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar