tisdag 13 oktober 2009

Scared to death!

Just nu vill jag bara gråta. Det känns som att det är mitt fel... När jag fick höra vad som hade hänt blev jag livrädd. Jag vet inte särskilt mycket vad det handlar om, men det är inte bra. Om jag kunde skulle jag ta första bästa tåget, och komma och hämta dig. Du ska inte vara där du är nu, inte nu! Saknar dig otroligt, tänker på dig hela tiden och önskar innerligt att du kunde vara här. Jag vet att du är stark och kan klara det här, men det är inte meningen att du ska behöva göra det ensam! Fan, jag bara skriver. Vet inte vad jag ska ta mig till. Jag är rädd, och det finns inget jag kan göra, inte här... Kom ihåg att jag älskar dig, syster!

Idag är allt jobbigt. Efter skolan ska jag till lürsta och sova hos min älskling!

Puss M.

Om jag fick bestämma, skulle ni alltid vara hos mig. Allt förändras, tiden går, men jag hänger inte med. Det är tomt utan er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar