söndag 6 juni 2010

Nationaldagen

Nu känner jag mig sådär tråkig igen. Här skrivs ju inget intressant. Ge mig exempel på vad jag kan skriva om. Ämnen ni vill att jag tar upp. Jag vill skriva mer, men har ingen aning om vad. Därför får ni bara en kort sammanfattning av hur jag har firat sveriges nationaldag. Började med årets sista tipspromenad i lugnås och gick sedan hem. Sen bakade jag minttryffel och löste massa korsord innan jag, bettan och rené åkte till lugnås för att fira vår syssling robin som nu har tagit lärarexamen. Jag kan inte fatta hur han har klarat av hela 5 år där nere i växjö, och jag måste erkänna att jag är lite stolt. Det var mysigt med lite kalas såhär på försommaren. När vi kom hem tog jag en snabb dusch, åt middag och hamnade sen här. Är inte särskilt peppad inför morgondagen. Har fyra lektioner varav det inte finns något att göra på de två första. Funderade på att ringa min lärare och fråga om det var okej att jag inte kom dit på morgonen, men insåg att jag inte skulle hinna göra något vettigt på morgonen ändå. Och dessutom går det inga bra bussar, som vanligt. Suck.. Ikväll ska jag iaf äntligen få se på how i met your mother. Har inte sett det på evigheter p.g.a hockey-vm och andra små förhinder. Men nu har jag lagt mig tillrätta under täcket och väntar på att klockan ska slå åtta, vilket den gör alldeles strax. Så vi hörs imorn!

Puss M.
Grattis igen kära syssling!

2 kommentarer:

  1. Är det den Robin jag tror det är? För isf: Fasen vad han har ändrat sig! Läcker ju. hehe
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Haha, ja han har allt vuxit till sig vår lilla nyman! :D
    Kram

    SvaraRadera