torsdag 21 oktober 2010

I telefon i nya jeans

Hej hej, hemskt mycket hej! Idag var det apu i vanlig ordning. Dock hade vi inte så mycket att göra, så det blev en ganska kort arbetsdag. Slutade runt ett-tiden. Gick en sväng på stan innan jag drog mig mot stationen och insåg att tåget till mariestad just gått. Snabbaste sättet för mig att komma till stan var nu att åka via skövde. Men när vi hade kommit en bit på väg tog det tvärstopp i trafiken på grund av snö och halka. Lastbilar stod på tvären och jag vet inte vad det var allt. Tjugo minuter senare kunde vi tillslut krypa därifrån, men då hade jag redan missat bussen jag tänkte ta till mstad och fick åka en senare. Var framme lite innan fyra, väntade på syster i typ 20 min och fick reda på att hon hade GLÖMT mina träningskläder. Men snäll som hon är lånade hon ut sina, så jag kunde träna en stund medan hon tittade på. Kändes skönt, med tanke på ångesten jag får om det går för lång tid mellan träningspassen. Var bara där i 45 min typ, men det är ju alltid nåt. När vi kom hem tog jag en varm dusch och nu har vi precis ätit middag. René kom hit förut, och hade min nya mobiltelefon med sig. En sony ericsson xperia x10 mini pro. Var ganska nödvändigt med tanke på att min gamla mobil är helt cp. Anyhow... Det är kallt. Som satan. Jag har tänt ca 15 ljus på rummet och krupit ner i sängen under täcke och filt. Funderar på att gå i ide under vintern. Vore inte helt fel. Men, nu börjar robinson, och det måste jag ju se på! Puss på er som läser, om det nu är nån som gör det...

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar