tisdag 26 oktober 2010

Rädslor

Har så mycket att skriva, och så lite tid. Hade utvecklingssamtal med min mentor idag. Det skulle tagit ca 20 min, men tog istället 1,5 timma. Anledningen var att ingen hade koll på hur det ska gå med mina studier, med tanke på att jag läser 300 poäng mindre än vad jag ska göra. Sprang runt till både rektor och specialpedagog, och det var olika bud överallt. Tänkte att jag skulle fråga om det, så jag kunde få lite klarhet i min framtid, men det blev bara ännu rörigare. Jävla skit... Började elva och hade två lektioner. Avslutade skoldagen med att få ig-varning i svenska. Woho. Deppig som jag var, släpade jag mig ner mot stan där jag träffade mitt hjärta som kramade om mig. Då kändes det lite bättre. Köpte present till vår mikaela som fyller 18 idag, och gick sen upp till s:ta helena för ett möte med min skötare. Prata mycket om rädslor idag. Om hur ätstörningen påverkar mig mer än jag tror. Trots att jag känner mig frisk har jag fortfarande kvar en hel del rädslor som styr mitt liv. Hur blir man av med dom, tro? När jag kom hem blev jag stressad. Matte skulle pluggas, bullar skulle bakas och jag skulle duschas. Har nu avklarat bullbaket, och kommit en bit påväg med matten. Men kylan håller på att ta livet av mig så jag tog en paus för att sätta mig bredvid ugnen och blogga. Tänkte ta en varm dusch, och förhoppningsvis orkar jag plugga lite mer efteråt. Annars ska jag försöka sova tidigt ikväll. Hur nu det ska gå till...

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar