lördag 30 oktober 2010

Right here waiting

Vi gjorde inget galet igår, utan det blev en lugn hemmakväll framför tv:n. Mycket mysigt.
Idag tog vi en sådär lagom sovmorgon till tio innan vi gick upp och åt en lång frukost samtidigt som vi löste melodikrysset. Något senare fick vi besök av mormor som hjälpte oss med de sista orden. Frågade henne om det var okej att jag bakade åt henne idag, och det var det, så jag körde igång direkt. 30 sockerfria bullar och 1 sockerfri sockerkaka slängde jag ihop på ca en och en halv timma. Kände mig extremt effektiv när jag bakade samtidigt som jag duschade och sminkade mig. Vid ett-tiden åkte jag och anna in till stan för att handla och hämta upp mor och far som kom med bussen från örebro. Mysigt att ha dom hemma igen. I eftermiddag har jag inte varit särskilt aktiv. Har mest suttit framför dator, tv och korsord. Om en stund ska systern och jag laga mat. Vad det blir tänker jag inte berätta här, för det ska bli en överraskning åt våra kära föräldrar. Sen blir det ännu en lugn kväll. Känner att det är precis vad jag behöver. Önskar att mitt hjärta kunde vara här. Saknar han så...

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar