tisdag 19 oktober 2010

Nu!

Startade dagen med prov i naturkunskap a. Det gick åt skogen och är inte helt omöjligt att det blir mitt första ig här på gymnasiet. Känns ju sådär. Men, vi har en jävligt bra anledning om det går dåligt!! Sen var det svenska där vi kikade på inspelningarna när vi läste upp våra dikter. Trodde jag skulle avlida när jag såg mig själv på film. För det första var jag tio gånger fulare än jag trodde, och för det andra hade jag konstiga saker för mig både med huvudet och med blicken. Men men, vad är väl en bal på slottet? När vi slutade fick jag springa direkt bort till specialpedagogen för en kort uppföljning på hur det går för mig i skolan. Nu hamnade jag här vid datorn, av någon konstig anledning. Men ska strax släpa mig ner till stan för att leta vinterjacka och prisenter till alla som bestämt sig för att fylla år nu i slutet på oktober. Klockan fyra ska jag möta erik, sen åker vi hem till honom. Sover där inatt. Mys!

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar