onsdag 27 oktober 2010

Seg

Började redan klockan åtta idag, och jag var halvt död när jag släpade mig från rese upp till skolan. Hade först socialpsykiatri där vi såg färdigt a beautiful mind (underbar film), sen matteprov (gick sämre än väntat, men hoppas på godkänt) och sist en lugn svenska-lektion. Efter skolan blev det träning med syster. Vi båda var helt sega och svaga, så det gick inge vidare idag. En timma senare gick vi istället bort till körskolan för att köra lite teori. Hann dock bara göra färdigt ett test som jag påbörjade förra gången, samt ett till. Blev godkänd på det sista. Mitt allra första godkända körkortstest. Yay! När vi kom hem satte jag mig vid bordet, för att pusta ut efter en krävande dag, med lite korsord och sudoku. Är fortfarande helt seg. Tv-mys ikväll. Inget plugg. Sova tidigt, och hoppas jag är piggare på praktiken imorn.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar