måndag 4 oktober 2010

Kanelbulle

Har haft en ganska bra dag, faktiskt. Började inte förrän elva, men eftersom vi bor mitt ute i skogen och det går ca fyra bussar per dag så var jag i skolan redan klockan 9. Roade mig framför datorn medan jag väntade på att första lektionen skulle börja. Tiden går fortare än man tror när man spelar facebook-spel, så det var lugnt. Hade först natur i ca en halvtimma, sen var det dags för årets klassfoto + enskilda. Tackar gud för att jag fick med mig plattången och kunde rädda frisyren i sista sekund. Jag har blivit nöjd med fotot en enda gång, och det var förra året. Får se hur det blir i år... Återstående lektioner var matte och socialpsykiatri. Matten gick något bättre idag och det kändes som att jag förstod lite bättre iaf, sen såg vi på en film om panikångest på socialpsykiatrin. Efter skolan sprang jag till bussen för att hinna till stan så fort som möjligt. Efter ett riktigt härligt pass på gymmet åkte jag hem till lilla trankärr. Maten stog på bordet och det luktade supergott när jag kom innanför dörren. Efter vi hade ätit gjorde jag min "läxa" från s:ta helena, åt en halv kanelbulle (det är ju trots allt kanelbullens dag). Så nu har jag gått emot ännu en rädsla. Ikväll har jag inga planer direkt. Ska kika på 2 1/2 men, och lösa lite korsord kanske.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar