fredag 8 oktober 2010

When I see your face

Efter ännu en trevlig dag i bageriet sitter jag nu här hemma på mitt dammiga rum. Är helt slut både psykiskt och fysiskt, så jag gör inte många knop ikväll. Gick en omväg när jag skulle hem, i hopp om att bli av med illamående och jobbig ångest som en fjuttig liten näringsdryck var skyldig till. Dock utan resultat. Kom hem och var lika seg som när jag klev av bussen. La mig på sängen, men ville helst inte somna så jag släpade mig upp efter en stund för att plocka iordning och ta en varm dusch. Då dämpades de jobbiga känslorna lite, men jag vart desto mer trött. Så det känns rätt bra att jag inte har några planer för den här fredagen. Utan jag ska bara vara hemma och mysa med familjen. Imorn, däremot, blir det andra bullar!

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar