onsdag 22 december 2010

Den obligatoriska julstädningen

Ja, det blev allt lite julklappar köpta i måndags. När jag kom hem hade jag mysstund för mig själv på rummet med massa tända ljus, paketinslagning, glögg och bra musik. Igår var det julavslutning på skolan. Hela medieprogrammet samlades i hörsal a och hade det trevligt. Kul med lärare som kan bjuda på sig själva måste jag säga! Efter ca en timma slutade vi och jag åkte med min tille hem. I karlsborg vart det mys på hög nivå. Först fick vi vara barnvakt åt hennes systerdotter en stund. Jag matade, rapade och bytte blöja på henne. Så mysigt! Sen blev det film, julgodisbak och ännu mera film innan vi somnade för natten. Idag tog vi lång sovmorgon och gick inte upp förrän typ en timma innan min buss gick mot skövde. Där träffade jag mor och far för att köpa ännu lite fler julklappar. Så nu är jag i stort sett färdig. Skulle behöva köpa en julklapp till bara. Men det är ju inte julafton än. Haha. Sen har hela min eftermiddag gått åt till att damma mitt rum och ställa upp några små tomtar här och var. Nu är jag trött. Men inte tillräckligt trött för att sova, så det får nog bli några avsnitt av sex and the city innan jag stänger ner för natten.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar