torsdag 9 december 2010

I've lost all control

Har haft en ganska slitsam dag på apu:n. Eller, egentligen inte, men det känns så i kroppen. Har superont i ryggen och varje rörelse tar typ dubbelt så lång tid. Bortsett från detta har det varit en trevlig dag i bageriet. När jag kom hem, runt fem, var jag halvt död så jag satte mig och läste tidningen. En stund senare fick jag tummen ur och stälde mig för att göra chokladkola till julmarknaden på lördag. Dock råkade jag ta en för lite gryta, så det vart kola över hela spisen. Sen var jag nog lite för snabb med att hälla upp den, så den stelnar nog Aldrig. Får säkert göra ny imorn, trots att jag kommer ha varken tid eller ork. Men men, nu är dagens uppgifter avklarade och jag har lagt mig ner i sängen en stund. Det var skönt för ryggen det. Snart kommer far hem med mat, och sen blir det mys i soffan framför robinson innan jag dejtar kudden.

Puss M.
shit, va cool jag var för ett par år sen. verkligen cool alltså. cool. INTE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar