onsdag 15 december 2010

Så kan det va

Har så ont i kroppen att jag knappt orkar flytta fingrarna över tangentbordet för att skriva detta inlägg, men jag gör't ändå. Dagen började bra med att jag och pappa blev instängda i biltvätten på statoil. Dock blev det inte så långvarigt eftersom min tuffa pappa hittade en annan väg ut. Så det löste sig rätt bra. Kom till skolan och hade tre lektioner på schemat, varav en var inställd (den i mitten såklart!!). Under mitt extremt långa hål gick jag med cicci och daniela ner till stan för att köpa en tröja på jc, samt äta god lunch på baguetten. Efter vår sista lektion åkte jag till staden och tränade med anna. Sen kom tröttheten ikapp mig. Men när vi väl kom hem fanns det ingen tid för vila, utan jag fick sätta mig och baka ut pepparkaksdegen jag gjorde igår. Blev precis färdig och har nu lagt mig i sängen för att sträcka ut musklerna lite. Har ont i hela kroppen typ. Ska nog sova snart. Eller iaf krypa ner och kika på tv. Imorn är det praktik och då kan jag ju inte vara trött!!

Puss M.
Julpysslade med anna och hennes kompisar, stina och elin, i måndags.
Och ja, jag kanske gick lite överstyr med garneringen av den här pepparkakan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar