söndag 5 december 2010

Idiot

Åkte på trevligt utflykt med mor, far och mormor efter frukosten igår. Först besökte vi julmarknaden i österäng, sen tände vi ljus hos farmor och farfar, sen blev det en sväng till götene för att handla, och på hemvägen stannade vi och tände ljus även hos morfar. Det var mysigt. När vi kom hem satte jag mig för att plugga och sen blev det massa sex and the city med anna hela kvällen.
Idag har jag inte varit särskilt effektiv. Löst lite korsord och letat efter ett nytt smycke till läppen. Efter några timmar knappade rastlösheten in på mig och jag blev tvungen att dra med mig anna ut i snön en sväng. Skottade lite, hade snöbollskrig, åkte spark och motionerade hundarna. Kände mig så duktig efteråt! När vi kom in blev det ännu lite mer korsord. Har även övat lite på mitt tal (nationella provet i svenska b) och dammsugit rummet. Nu sitter jag och letar piercingsmycken på nätet igen. Vill förnya lite. Dessutom måste jag byta läkstaven jag har i läppen snart. Om en stund är det middag, sen ska jag ställa mig i duschen och bara släppa allt det där som tynger mig just nu.

Puss M.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar